torsdag 1 mars 2012

Dagens arbetsplats





Måste ju visa hur min arbetsplats sett ut idag. Vädret var ju inte lika inbjudande som igår, så det blev att mysa framför brasan istället för att gå ut. Jobbade dock bara halva dagen, tågresa till Bollnäs stod på schemat. Just nu sitter jag på ett punktligt tåg med proffsig och trevlig personal och är alldeles snart framme. Ärligt talat har det blivit lite jobb även här på tåget, passar på att läsa sådant jag inte hunnit. Bloggar från min iPad med appen BlogPress - gjorde jag igår också men glömde berätta det. Mkt smidigt om man också tagit bilderna med iPad. Om man fotar med kamera vet jag fortfarande inte hur man på ett enkelt sätt får in bilderna i iPaden... Verkar krävas en omväg via dator. Har nån ett tips hur jag kan göra så säg till! Vill ju gärna klara mig med Peter som jag kallar min lilla iPad..... (Man petar ju på den!) idag är bilden redigerad med TouchUp, även det en app. Ganska kul!

- Posted using BlogPress from my iPad


1 kommentar: